SCIENTIFIC AND METHODICAL ASPECTS OF TEACHING EMIGRANT MEMORIES

Авторы

  • А. Zholmakhanova
  • B. Karbozova университет им. К.Сатпаева
  • E. Rybina

DOI:

https://doi.org/10.32014/2022.2518-1467.358

Ключевые слова:

обучение, педагогика, методика, эмигрант, диаспора

Аннотация

Мақалада естелік жанрын оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілері сөз болады. Шет елдердегі қазақ әдебиеті жалпы қазақ әдебиетінің үлкен құрамдас бөлігі. Әсіресе, Қытай мен Моңғолия қазақтарының әдеби туындылары ұлтымыздың жүріп өткен жолынан сыр шертеді. Диаспоралық әдебиет өкілдері бұрыннан қалыптасып дамыған отандық әдебиеттің шығармашылық дәстүр сабақтастығын жақсы сақтай білген, жанрлық жағынан да бай, күрделі. Мақалада осы күрделі сала – диаспоралық әдебиет, эмигрант естеліктерін оқытуда ұстанатын негізгі ұстанымдар мен тұғырлар жайлы кеңінен талданып, мысалдар негізінде келтірілген.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Загрузки

Опубликован

2022-10-28

Как цитировать

Жолмаханова, А., Карбозова, Б., & E. Rybina. (2022). SCIENTIFIC AND METHODICAL ASPECTS OF TEACHING EMIGRANT MEMORIES. Научный журнал «Вестник НАН РК», (5), 58–67. https://doi.org/10.32014/2022.2518-1467.358

Выпуск

Раздел

ПЕДАГОГИКА